منتديات وياك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات وياك

wayak.com

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال وجواب؟؟؟

yasso
ياسمينا
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 04, 2008 10:32 am

دي لعبه كده اسمها الصراحه

ان كل عضو يسأل العضو اللي بعده أي سؤال يجي علي باله

حتي لو هزار او كده والمفروض يتجاوب عليه بصراحه

مستنيه مشاركتكم اللعبه دي زي لعبه اسمها الزجاجه اللي بتتلف علي حد معين وحد يسأل وحد يجاوب .........
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 04, 2008 10:34 am

انا اسأل اللي بعدي واقوله اكتر هديه حبيتها جاتلك او نفسك تجيلك ايه هي؟؟
yasso
مشرف قسم الأغانى العربية
مشرف قسم الأغانى العربية
yasso

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 04, 2008 1:21 pm

ايه احلى هديه جتلى ساعه رولكس بحبها اوى و انا عايز هديه عربيه بورش كاريره
واسال الى جى ورايا واقوله انتا ايه موصفات فتى احلامك السؤال ده للبنت او الولد ؟
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 04, 2008 3:22 pm

هههههههههههههههه عايز سياره بورش ربنا يديلك يا سيدي
ومواصفات فتي احلامي انه يكون طويل ويحترمني اوي ويثق فيا ويراعي ربنا فيا اهم حاجه ويكون بيحبني بجد مش الحب اللي يضيع
مع اي مشكله واكون الاخيره في حياته بس Very Happy
وسؤالي انا بقي للي بعدي لو كنت مرتبط او مرتبطه ايه اكتر حاجه عملتها زعلت حبيبك منك ؟
م/محمد عوف
إدارة الموقع
إدارة الموقع
م/محمد عوف

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 7:34 am

اكثر حاجه ذعلت الانسانه التى احبها منى هى اننى لا افكر فى الكلام احيانا قبل ان الفظه و لكن فى مجالس العائله فقط فكنت احرجها او اذعلها دون قصد طبعا و لكن هذا كان زمان و لكنى الان افكر فى كل كلمه انطق بها حتى و لو لاحظ الناس و السؤال التالى هو ما هو اكثر شئ ندمت عليه فى حياتك
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 8:59 am

اكتر شيء ندمت عليه في حياتي اني وثقت في انسان بجد وطلع ميستحقش ثقتي دي سواء ولد او بنت يعني وبجد ده هيعلمني اني مصدقش اي حد حتي لو بيقول كلمه صدق الا لما اتأكد من كلامه ده لان الكدب عندي وحش جدا وخيانه الثقه كمان
وسؤالي بقي ايه اللي نفسك تقوله دلوقتي لحد انت هامله او مزعله او مش بتكلمه سواء صاحبك او قريبك او اي حد؟؟؟؟؟؟
م/محمد عوف
إدارة الموقع
إدارة الموقع
م/محمد عوف

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 1:33 pm

انا بجد مقصر مع ناس كتير جدا حتى حبيبتى و هذا بسبب ظروف العمل و انا اسف ليهم و نفسى يعرفوا انى بحبهم جدا جدا و سؤالى هو ما هى اكثر شئ يجعلك تخجل ؟؟
ahmed107
إدارة الموقع
إدارة الموقع
ahmed107

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 2:36 pm

م/محمد عوف كتب:
انا بجد مقصر مع ناس كتير جدا حتى حبيبتى و هذا بسبب ظروف العمل و انا اسف ليهم و نفسى يعرفوا انى بحبهم جدا جدا و سؤالى هو ما هى اكثر شئ يجعلك تخجل ؟؟

عم محمد سال السؤال وجرى و مش عارف ارد و اقوله اييييييه
أكتر حاجة ممكن تكسفنى ان حد يكون قاصد يكسفنى باى طريقة و انا سهل انى اتكسف دى مشكلة فيا
بحاول بقدر الامكان اتخلص منها والله

مممممممممممممممم

السؤال للبعدى

ايه هى أكتر
أمنية تتمنى انها تتحقق ؟
https://wayak.forumarabia.com
م/محمد عوف
إدارة الموقع
إدارة الموقع
م/محمد عوف

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 2:55 pm

انا اتمنى انى اكون غنى و اسعد ابى و امى جزاء لما فعلوا لى و سؤالى هو ما اكثر شئ او شخص قريب الى قلبك
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 5:41 pm

ههههههههههههه سؤال محرج جدا وليه اجابات كتير يا محمد بس فعلا اكتر حد قريب مني اوي بيمبو وبيزه بجد بينسوني اني زعلانه او مخنوقه وحد كمان بس مقدرش اقول شخص قريب من قلبي بس لسه مفهمتهوش وسؤالي ايه اكتر دعوه بتدعيها من ربنا ةنفسك تتحقق؟؟؟
monmon
وياك عادى
وياك عادى
monmon

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 7:17 pm

اكتر دعوه بدعيها دايما ان ربنا يحبب فيا كل خلقه لانى بمووت لما احس انا فى حد بيكرهنى وبحب احساس ان كل اصحابى وكل اللى حوليا بيحبونى وبيحترمونى
وسؤالى هو ايه هى الحاجه اللى ممكن تخليك سعيد وفى قمه السعاده ؟
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 7:03 am

اكتر حاجه تخليني سعيده ان عمري ما بزعل حد مني او حد بيحبني علي قدر الامكان ولما بشوف في عيون ماما وبابا واصحابي قد ايه انا كنت عند حسن ظنهم ويبقوا فرحانين لو عملت حاجه كويسه وكمان لما بلعب مع بيمبو ببقي في قمه السعاده بجد
وسؤالي للي بعدي اكتر حاجه عملتها والناس فرحت بيك جدا لما حصلت ؟
fafy
مشرفة قسم الازياء
مشرفة قسم الازياء
fafy

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 1:03 pm

fe el beet lama cooking aw a3mel sho3'l el beet ama bara ma3 sohaby lama beykoon fe mawdoo3 sa3b we a7elo be fadl rabena we el hamd lelah
أنا أسأل اللي بعدي لو حد قالك ان حبيبتك اوحبيبك بيكلم حد تاني تعملي ايه او تعمل ايه؟؟
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 4:35 pm

هواجهه واقوله واشوف هيقولي ايه واشوف انا بقي الكلام ده صح ولا غلط وبجد لو اتأكد انه بيكدب عليا وفعلا بيكلم حد تاني بجد هيكون اخر كلام بيني وبينه حتي لو بحبه لاني بكره الخيانه مووووووت
وسؤالي للي بعدي لو انت كدبت علي اللي بتحبه وهو عرف انك بتكدب عليه ومكلمكش وانت كنت غلطان فعلا هتعمل ايه؟؟
fafy
مشرفة قسم الازياء
مشرفة قسم الازياء
fafy

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 4:43 pm

ana fe el hob msh momken akdeb abdan bas law hasal eny kedebt hashra7lo leih ana 3amalt keda we ha3teref be 3'alaty we 3alih ba2a eno yohkom bas elli beyheb had 3omro mayekdeb 3alih mahma kanet el asbab la2en el hob masha3er gamila we sadeqa terbot ben ay etnin we lazem yekono ma3 ba3d 3ala el helwa we elmora .
تعملي ايه لو اللي بيحبك سابك؟؟؟
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 4:48 pm

اكيد هزعل اوي لانه هيكون محبنيش بس اللي مش باقي عليا عمري ما هبقي عليه خالص ومش هبينله اني زعلانه او متأثره خالص
وسؤالي للي بعدي تعمل ايه لو انت بتحب حد او واللي بتحبه ده مش بيحبك وبيكدب عليك وبيقولك بيحبك ؟؟
yasso
مشرف قسم الأغانى العربية
مشرف قسم الأغانى العربية
yasso

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 5:55 pm

سؤال صعب اوى ................
هى لو بتكدب عليا وانا اكتشفت اتاكد الاول ممكن نكون ظلمنها ولا حاجه ولو طلع انها بتكدب عليا الصراحه انا مش هبقى عارف هعمل ايه علشان ساعتها هبقى تايه وانا هنتقم منها علشان كدبت عليا
cherry
واسال الى جى ورايا واقوله
جاوب على السؤال الى انا جوبت عليه مع تعليق على اجابتى هههههههه ..............
ده هيتبهدل الى جى ورايا ده
monmon
وياك عادى
وياك عادى
monmon

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 7:33 pm

هى هتبقى اكيد صدمه كبيره بس انا عن نفسى لو فى موقف زى دا مش هعمل حاجه لانه هيبقى اكيد اقل من انى افكر فيه لا بخير ولا بشر هيبقى كل تركيزى فى انى اطلعه من تفكيرى ومن حياتى
لكن الانتقام والكلام دا مش مقتنه بيه ياياسر
وسؤالى هو ايه اكتر عيب فيك مش بتحبه ونفسك تغيره وايه اكتر ميزه بتحبها فى نفسك ؟
ahmed107
إدارة الموقع
إدارة الموقع
ahmed107

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 5:26 am

aktr 3eb eny 2olil el klam
b7b asm3 aktr min eny atklm
lama ashof etnin bytklmo dy mot3a bnsbaly
aktr min eny ashark fy el 7dis nfso

yemkin aktr miza b7bha nafs el 3eb Very Happy 3shan da mish by5liny
a3'lt ketir we alb5 fy el klam

so2al lel b3dy
enta rady 3an nfsk wala la2 ?
ma3 el t3lil Razz
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 10:37 am

هههههههههههههههه ايه السؤال الجامد ده يا مودي يعني انا الحمد لله راضيه عن نفسي وده مش غرور ولا حاجه بس اللي خليني اقول ده هو نظره الناس اللي حوليا واهلي كمان انهم عمرهم ما انتقدوني في حاجه غلط وعمري ما عملت حاجه اخجل منها
سؤالي للبعدي شخصيتك جذابه ولا لا؟؟
fafy
مشرفة قسم الازياء
مشرفة قسم الازياء
fafy

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 11:59 am

so2alik sa3b 2wy ya soso we mo7reg we 3ala fekra msh 2wel mara had yes2alni el 2as2ela de bas ana el hamd lelah nas kteer 2alet 3any eny gazaba
لو أي حد من الجنس الأخرقالك انت جذاب ايه هيكون ردك؟؟؟
ياسمينا
مشرفة جنة الجيوانات
مشرفة جنة الجيوانات
ياسمينا

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 4:07 pm

so2al gamel awy ya fafy bosy ana et3radt le keda 2bl keda ana batkesef moooooot
bas mish h3raf a7reg elly 2odamy h2olo merci da mn zo2ak rabena y5alek y3ny keda bas mish 7arego l2ny htkesef we weshy y7mar we keda
so2aly b2a law enta 3ereft\3refty en sa7bak aw sa7betk by khon elly by7ebo momken t2oly 7ata law m3reftak beh sat7ya??
yasso
مشرف قسم الأغانى العربية
مشرف قسم الأغانى العربية
yasso

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 8:02 pm

akeeed law m3rfte beh sat7ya mesh hysd2ne ana w yro7 ykdb ele by7baha fa hnfad 3lshn ma d7'olsh fe mashkl ana mesh adha w hyb2a waga3 dma3' el sara7a bas howa law sa7be awi h2olo akeeeeeeeeeeeeeeeed
w so2le lel ba3de anta 7abeet kam mara fe 7aytak? w eh aktar mawkf mo7rg et3rdelo w anta ma3a 7abebtk?
م/محمد عوف
إدارة الموقع
إدارة الموقع
م/محمد عوف

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 09, 2008 8:19 am

هوه انا حبيت ثلاث مرات بس مشيت او صحبت بنات يامه منهم قلى دحكت عليا و منهم قلى حبيتنى و كده يعنى و على الموقف المحرج انا محصليش موقف محرج مع و حده حبيتها لكن لو تقصد اكثر موقف محرج مع بنت فمره واحد صحبى كان بيعاكس بنات و انا معاه الكلام ده السنه قلى فاتت فا البنات بعد مطلعوا رحنا و فقوا ان نخرج او نسير مع بعد و تتداول ارقام التليفونات الخاصه ثم قالوا نحن سنذهب الى فرح زميله لنا فقلنا اين فقالوا فى فندق ما فى بورسعيد فوقف صديقى و قال تمام نحن ذاهبان معكما و اخذنا تاكسى و ذهبنا الى المكان المراد و عندما دخلنا قالوا لنا ان نسلك المصعد للطلوع فاذا نحن نرى كافيتريا امامنا فبطبع جلسنا و لم يكن هناك ولا عروسه و لا نيله و بمعنى اصح ادبسنا و لم يكن معنا انا و صديقى غير 20 جنيها فقط فطلبنا مياه غازيه لرخص سعرها فجاه جاء الجارسون بالبلوه السوداء و هى 4 زجاجات مياه غازيه و 4 قطع كيك فسالته هل هذه هديه فلم احصل على اجابه فعلمت انها ليست هديه فكان تفكيرى انا و صديقى كم ستكون الفاتوره فبعد نصف ساعه جاء الجارسون بالفاتوره و ................. هى 30 جنيه فاذا بى مررت الورقه التى بها الحساب الى صديقى فمررها الى الفتاه الجالسه بجانبه فمررتها الى الفتاه الجالسه بجانبى فاذا بها تقع فى يدى ثانيا فاعطيتها للجارسون و ذهبت للحمام و خلعت ملابسى لكى ابحث عن نقود فلم اجد شيئا فسالت صديقى و جائت لنا فكره و هى ان نصارح مدير الكافتيريا و كان رجل طيب القلب فسمح لنا ان نطلب ما نريد و نذهب على ان نسدد الحساب فى و قت اخر و بالفعل ذهبت ثانى يوم و دفعت الفاتوره للرجل و شكرته على لطفه و هذه هى قصتى ارجوا الا اكون قد طولت عليكم و

سؤالى ماذا كنت تفعل لو كنت مكانى ؟؟
ahmed107
إدارة الموقع
إدارة الموقع
ahmed107

سؤال وجواب؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب؟؟؟   سؤال وجواب؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 09, 2008 4:17 pm

a7b fik el lo3'a el 3rbia b7s eny btfrg 3ala film
lel kofar Very Happy

lw kont mkank mkontsh radet 3ala yasso asln Very Happy

aw kont asib a5oya 7biby yrod 3ala yasso kan hy2ol heya mra we m7slsh mwakf mo7rga
yemkin el mwkf el w7id el 7sl en etfd7t y3ni we kan 7ob tfola mish 7ob kebir wala 7oby el awl we el a5ir

سؤال وجواب؟؟؟
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-